"מעשיהם של ברק ואולמרט משרתים את האויב"

    מהדורת הבוקר No Comments on "מעשיהם של ברק ואולמרט משרתים את האויב"

    צביקה מור, שבנו איתן חטוף בעזה, לבצלאל קאהן ב'קול חי': "צריכים להוקיע ולהקיא את מחוללי המלחמה ובראשם את אהוד ברק. גם אולמרט – אהוד ואהוד. בזמן מלחמה האחדות זה הדבר המרכזי, מי שפוגע בה צריך לגרש אותו. הם משרתים את האויב"

    איתן מור, שמוחזק בידי החמאס בעזה צילום: שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
    14:57
    15.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן במסר מרגש במיוחד: "מרגישה שאלישע פה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צביקה מור, אביו של איתן החטוף בעזה, תקף בחריפות את מובילי המחאה נגד הממשלה בעיצומה של המלחמה הקשה, בראיון למהדורת הבוקר (שני) עם בצלאל קאהן. "צריך להגלות מהארץ את האנשים האלה שגורמים לנזק לאומי. הדברים שהם עושים משרתים את האויב".

    בפתח השיחה סיפר מור: "חברי הקבינט מדברים איתנו, יש קצין מטעם המנהלת, המטה הלאומי של משפחות החטופים בראשות גל הירש שמלווה אותנו ומתאם לנו את המידע והקשר הרציף. אנחנו בפורום תקווה המונה מעל 15 משפחות, מעולם לא הרמנו את הקול. יש מעט משפחות בתל אביב שחושבות שמגיע להן יותר, רוב המשפחות לא ככה. יש אנשים שהגיעו ישר ממחאת קפלן למחאת החטופים ומתנהלים באלימות".

    לדבריו: "צריכים להוקיע ולהקיא את מחוללי המלחמה ובראשם את אהוד ברק, גם אולמרט – אהוד ואהוד. בזמן מלחמה האחדות זה הדבר המרכזי. צריך להגלות מהארץ את האנשים האלה שגורמים לנזק לאומי.  הדברים שהם עושים משרתים את האויב".

    מור מתח ביקורת חריפה גם על תאגיד השידור הציבורי: "פרסמו סרטון אנטישמי שמבזה לוחם שירה בשוגג בפיגוע בירושלים וכל זה בתאגיד השידור הציבורי על גב הלוחמים. עם ישראל צריך להתקומם. אני לא יכול לשתוק".



    0 תגובות